четвртак, 24. април 2008.

BEOGRADSKI MODNI TRENDOVI

Damske toalete

20-te 30-te 40-te

Posle Prvog svetskog rata pariske modne kuće su nastavile da predstavljaju svoje kolekcije početkom svake modne sezone ( u januaru, aprilu, avgustu i novembru ). Ugledni modni časopisi, poput “ Vogue ” i “ Femina ”, svoje čitaoce su obaveštavali o modnim novostima i time bi za nekoliko nedelja čitava planeta bila obučena po poslednjoj pariskoj modi. Vlasnici beogradskih salona su bili dobro obavešteni, prisustvom na sezonskim predstavljanjima novih kolekcija i praćenjem modnih žurnala, tako da su mušteriji mogli da ponude savršene kopije, kao i interpretacije novih modela.

“ Pariz nam daje glavnu liniju, koju posle mi sami razvijamo, iskorišćujemo kao osnovu na kojoj vezemo svoje cveće. Zato taj, koji hoće dati nešto svoje, mora prvo da poseti Pariz, kao što slikar koji stvara svoje remek delo mora ipak imati ili živ model ili siže pozajmljen iz prirode. Pariz diktira a mi – razrađujemo taj diktat ”. Tim rečima je Lenka Lam Majer, jedna od najtalentovanijih kreatorki naše mode, objasnila suštinu u procesu stvaranja beogradskog šika.

Нема коментара: